Apocalipsa-bis!

Standard

Apocalipsa-lumii-moderne--declansata-de-Soare-In soare au avut loc cele mai mari explozii din ultimii 11 ani si unda de plasma radioactiva va lovi Pamantul incepand de maine; probabil va perturba satelitii terestrii, va bruia telecomunicatiile si va zapaci pasarile si insectele. Ca pe mine m-a zapacit de aseara, am avut nervi si insomnii si o gramada de premonitii sumbre…

In Siria cica fortele guvernamentale au folosit gaz sarin  la o manifestatie si ar fi murit peste o mie de oameni, dintre care multi copii; mie imaginile socante transmise de o televiziune occidentala mi-au amintit de cei 60.000 de morti de la Timisoara care au emotionat tara in pragul revolutiei.Si asta tocmai cand incepea misiunea ONU de monitorizare a folosirii armelor chimice in Siria! Curat coincidenta, sa moara tata!…

In Egipt e vanzoleala mare, nici nu se mai stie cine cu cine se lupta in strada, datul cu pietre si incasatul de gloante a devenit un fel de job la care se semneaza zilnic condica, ca tot n-au oamenii alta ocupatie; si ca sa nu cumva sa se linisteasca apele si sa se plictiseasca combatantii cica azi il vor elibera pe Moubarak sa-l judece in libertate , ca se reia procesul care primise o sentinta definitiva. Ma, astia au imprumutat judecatori din Romania? Asa ca ostilitatile vor continua si mai inversunat urmand sa iasa la atac. de pe banca de rezerve si sustinatorii sau opozantii fostului presedinte. Nu-i nevoie sa va uitati la meci, va spun eu rezultatul dinainte: victorie categorica pentru occidentali („nu spui cine, persoana importanta”) si „securizarea” canalului Suez! Tine careva pariul?

La noi s-a ales praful de coabitare, acelasi praf care se aseaza pe dosarele de mare coruptie lasand loc fraudelor de la BAC sau anchetarilor doar cand se intrevede o numire in guvern. In rest economia duduie! Adica e o duduie aschilopata, de-aia tratata numai cu apa plata si lamaie si care da semne sa se prabuseasca de pe podium in capul spectatorilor care deja ii aleg arpacajul de coliva.

Si daca tot am zis de coliva nu pot sa nu pomenesc de etnia indurerata care-si plange regele pe toate ecranele de nu mai poti deschide televizorul fara sa dai nas in nas cu vreo piranda sau imparat care vrea „sa ne vorbeste” de traditii penticostale si de cei o suta de mii de indurerati care „o sa insoteste” convoiul „furenal”…

In rest…seceta, canicula, accidente auto, judecatori spagari, concursuri de Miss in parlament, somaj, sinucideri controversate, alge pe plaja, „ma-ma-mamaia”, clanuri interlope cu impuscaturi in strada, privatizari de sine si vagoane, furturi de sine si vagoane…banalitati!

apocalipsa-lui-rasputin-trei-zile-pana-la-sfar-itul-lumii-23063-1-micaSa fie astea semne ce prevestesc Apocalipsa de maine? Sau doar Rasputin a prevestit-o? Daca i-ati ignorat pe mayasi acum vreti sa-l ignorati si pe celebrul calugar rus?

Voi? V-ati pregatit?

 

apocalipsa-266x300

27 de răspunsuri »

    • O, inca defilati? Nostalgicilor!:)) si ce aveti in repertoriu: „Partidul, Ceausescu, Romania” sau „Multumim iubitului conducator”? De-aia nu mai vine, mai, nici apocalipsa, ca sunteti prea ancorati in trecut…:))

      • Păi defilăm, nu stăm pe loc! Singura defilare unde am fost cu mama, că ea era obligată, eu am scăpat dar eram curioasă s-a soldat, în 1984, cu o ploaie mare de tot, cu noi fugind și cu mama desculță: sandalele Guban erau noi, doar nu era să le lase să se lărgească?

  1. da, da, sunt toată o pregătire. mâine am de efectuat o plimbare de shopping cu nepoţelul, mare fan mare de shopping. asta e apocalipsa cardului meu! 😆

  2. Ce bine că intru aici și mai aflu știrile, că altfel, neuitându-mă la teve, pe care de altfel l-am și scos din cameră, cu cablu cu tot, risc să cred că trăim într-o lume idilică și că ea (televiziunea) nu mai există… 🙂

  3. Dap, m-am pregatit :))
    Vezi ca si „nebunia mea temporara” se dovedeste buna la ceva?
    Dincolo de asta…noi sa fim sanatosi, ca de breaking news-uri nu scapam cat o sa traim

  4. Noi cred ca scapam mai devreme, ca tocmai au gasit o bomba pe un santier din oras, au evacuat locuitorii din jur, asteptam sa detoneze bomba, ce mai, nebunie apocaliptica, nu alta!

  5. Mâine e apocalipsa? Că nu sunt foarte la curent. La mine plouă cu găleata, nu am umbrelă şi ar trebui să plec acasă de la muncă. Mai apocalipsă decât asta…

    • Eu ma intristez intai de cei de langa mine. Stiu ca e nasol in Siria dar mi-e greu sa mai „inghit” orice documentar propagandistic, am vazut ce usor se poate manipula opinia publica cu chestii lacrimogene.

  6. Saru’ mana! Pai fai sa ne pupam atunci, preventiv, desi nu cred sa fie de adio:pup-pup.
    Sau, cum salutam cand jucam conquiztador si ma intitulam Pupaza _din _3, pu-pu-pup!(da’ nu sunt balbaita, sa stii!:))
    Apocalipsa placuta!

  7. Pingback: Apocalipsă ratată. O reprogramează cineva? | blog de iarnă (și nu numai)

  8. Iau cu copy paste comentariul lăsat pe blogul Soniei fiindcă s-a molipsit și ea de apocalipsa ta.
    Deci :
    Chestia asta cu apocalipsa, eu o văd cam ca-n bancul ăsta :
    Sir către Lady :
    – Lady, știi că e-a treia sâmbătă din lună și, conform obiceiului împământenit de generații în ilustra și nobila noastră familie, de la 20.00 la 20.04 avem programată ședința lunară de sex.
    – Da, Sir, știu …
    La 20.00 Lady se așează în patul conjugal, ridică puțin cămașa de noapte și desface picioarele conform tradiției strămoșești. Sir vine, se așează deasupra și prestează. La un moment dat se oprește. Lady întreabă :
    – Sir, ai terminat ?
    – Da, draga mea.
    – Atunci : aaaaaahhhh …
    Cam așa-i și cu apocalipsa. Știm că se-ntâmplă deși nu o simțim punctual. Dar faptul că nu o simțim nu ne împiedică să spunem : aaaaahhh …, de fiecare dată când e „programată”.

Lasă un comentariu